Była naczelna „Elle” Marta Rudowicz w Risk made in Warsaw

Była redaktor naczelna miesięcznika „Elle” (Burda Media Polska) Marta Rudowicz, która kilka dni temu zrezygnowała z pełnionej funkcji od lipca dołączy do firmy modowej Risk made in Warsaw. Objęła tam stanowisko international creative director.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Była naczelna „Elle” Marta Rudowicz w Risk made in Warsaw
Marta Rudowicz / fot. Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik

Marta Rudowicz pracuje obecnie z zespołem nad swoim ostatnim numerem „Elle”, który ukaże się na rynku w drugim tygodniu kwietnia. Wspiera także Marcina Świderka w przygotowaniu kolejnego numeru, do czasu wyboru nowego redaktora naczelnego Świderek przejął obowiązki szefa magazynu.

Czas na Risk made In Warsaw

Dziennikarka poinformowała, że „od lipca zaczyna zupełnie nowe wyzwanie zawodowe, jako international creative director w Risk made In Warsaw”. - Nie mogę się doczekać kolejnego życiowego wyzwania! - napisała na Facebooku.

Firma informację o jej przejściu ogłosiła na oficjalnym profilu marki, pisząc: „Marta Rudowicz - dziękujemy, że w nas wierzysz. I wyczekujemy lipca, już z Tobą”.

Jak wynika z danych ZKDP, w 2020 roku średnia sprzedaż "Elle" wyniosła 30 tys. egz. (spadek o 18 proc. względem 2019 roku).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję