Marta Zienkiewicz: z Buzzoole do Hill+Knowlton Strategies

Marta Zienkiewicz rozpoczęła pracę w agencji Hill+Knowlton Strategies, obejmując stanowisko social media&influencer marketing managera. Wcześniej pracowała dla włoskiej platformy Buzzoole.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marta Zienkiewicz: z Buzzoole do Hill+Knowlton Strategies

Zatrudnienie Marty Zienkiewicz na stanowisku social media & influencer marketing managera związane jest z rozbudową kompetencji agencji Hill+Knowlton Strategis w obszarze komunikacji digital.

Zienkiewicz będzie odpowiadać za wdrożenie strategii współpracy z influencerami oraz za działania komunikacyjne w mediach społecznościowych.

Poprzednio przez blisko dwa lata pracowała dla  włoskiej platformy influencer marketingu Buzzoole. Zajmowała się m.in. planowaniem i realizacją kampanii w social media oraz tworzeniem długotrwałych relacji z międzynarodowymi influencerami. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Ogilvy Action i Kore Konnektiv.

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Katedry Studiów Interkulturowych Europy Środkowo-Wschodniej) oraz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (Wydział Sztuki Mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji