Piotr Ćwikliński zarządza MassiveMusic. Awansowali też Aneta Kabsa i Mateusz Szmigiero

W warszawskim oddziale agencji MassiveMusic powołano nowe kierownictwo: Piotr Ćwikliński awansował na dyrektora zarządzającego, Aneta Kabsa na creative development directora, a Mateusz Szmigiero na executive creative directora. Z agencją niedawno pożegnał się creative director Michał Krajewski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Piotr Ćwikliński zarządza MassiveMusic. Awansowali też Aneta Kabsa i Mateusz Szmigiero
Piotr Ćwikliński, fot. materiały prasowe MassiveMusic

Piotr Ćwikliński, Aneta Kabsa i Mateusz Szmigiero są związani z warszawskim biurem MassiveMusic od jego uruchomienia jesienią 2021 roku. Pracowali już wcześniej we wspólnym zespole - najpierw w Cord, a później w Big Sync Music, który przekształcono w polski oddział MassiveMusic.

Jako dyrektor zarządzający Piotr Ćwikliński koordynuje prace ośmioosobowego zespołu obsługującego klientów oraz odpowiada za projekty licencyjne. Poprzednio pełnił w agencji funkcję creative development directora.

- Łącząc kreatywne myślenie naszego lokalnego teamu z globalnym know-how MassiveMusic, będziemy pracowali nad dalszym rozwijaniem tego profilu - zapowiada.

Wcześniej Ćwikliński pracował m.in. w Universal Production Music, Universal Music Publishing, z branżą muzyczną jest związany od ponad 10 lat. Realizował projekty muzyczne dla marek takich jak Lay's, Škoda, Ferrero, Toyota, Aviva, Pepsi i wiele innych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/michal-krajewski-odszedl-massivemusic-warsaw,7169468756682881a ##

Aneta Kabsa awansowała z creative sync directora na creative development directora. Na nowym stanowisku jest odpowiedzialna za strategiczne projekty, rozwój biznesu oraz kluczowych klientów MassiveMusic.

W branży marketingowej pracuje od 14 lat. Jako dyrektorka kreatywna zrealizowała projekty reklamowe i audiowizualne dla takich klientów, jak Reserved, Toyota, McDonald's, Allegro, Huawei, czy Wedel.

grafika

Z kolei Mateusz Szmigiero jako executive creative director zarządza zespołem kreacji. Poprzednio zajmował w agencji stanowisko creative directora.

Wcześniej jako music supervisor i producent muzyczny pracował przy projektach m.in. dla T-Mobile, Ferrero, Toyoty, Pepsi, Techlandu czy Škody. Odpowiadał za produkcję muzyczną, synchronizacje znanych utworów i strategię muzyczną marek. Z branżą jest związany od 10 lat.

grafika

Polski oddział MassiveMusic obsługuje obecnie takie marki jak m.in. Toyota, McDonald's, Techland, Ferrero, Reserved, T-Mobile, Škoda, Lay's, Answear, Carrefour, Maspex i Pepsi. Agencja ma też w dorobku identyfikację dźwiękową dla Audioteki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej