Mateusz Borek twarzą BetClick

Firma Business Sport Solutions z początkiem listopada rozpoczęławspółpracę z firmą BetClick Ltd., podpisując w imieniu MateuszaBorka 3-letnią umowę reklamową.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Gwiazda Telewizji Polsat została Ambasadorem marki BetClick wPolsce i tym samym dołączyła do grona światowych AmbasadorówBetClick takich jak Marcel Desailly, Kiko Navarez, czy RuiCosta.

Wizerunek dziennikarza zostanie wykorzystany w prowadzonychprzez firmę kampaniach reklamowych w Internecie.

Ponadto Mateusz Borek został piłkarskim ekspertem firmy, a jegoteksty będą publikowane na stronie www.betclick.com.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem