Mateusz Kucharski: z Kinesso do Aleph Group

Do zespołu Aleph Group w Warszawie dołącza Mateusz Kucharski. Wzmacnia zespół zajmujący się międzynarodowymi programatycznymi kampaniami na platformie Spotify, któremu przewodzi Kamil Grześkowiak.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Mateusz Kucharski: z Kinesso do Aleph Group

Mateusz Kucharski ma kilkuletnie doświadczenie w obszarze programmatic. zdobywane w środowisku agencyjnym. Karierę w branży rozpoczynał w 2021 r. w GroupM Poland, gdzie pracował m.in. w Offshore Hubie, obsługując rynek amerykański (jako junior programmatic & performance specialist).

Bezpośrednio przed przejściem do Aleph pracował w agencji Kinesso, gdzie odpowiadał za obsługę marki Nike na rynku EMEA, co dało mu możliwość eksploracji i wdrażania najnowszych formatów reklamowych w programmaticu.

W polskim oddziale Aleph Mateusz Kucharski obejmuje stanowisko Spotify programmatic specialist. Do jego zadań będzie należało budowanie relacji z bieżącymi i nowymi klientami polskiego oddziału Aleph w kanale programmatic Spotify. W ramach swojej funkcji będzie odpowiadał za sprzedaż powierzchni reklamowej Spotify, a także wspierał jej rozwój w Polsce oraz innych rynkach, gdzie jest możliwy zakup w ramach PMP (private marketplace programmatic).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu