Mateusz Labuda odpowiada za komunikację w Muzeum Warszawy

Mateusz Labuda został zastępcą dyrektora ds. komunikacji z publicznością w Muzeum Warszawy. To nowe stanowisko w strukturze placówki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Labuda będzie zajmował się strategią marketingową i promocyjną oraz strategią komunikacji z publicznością. Będzie również odpowiedzialny za działalność edukacyjną i wydawniczą, pozyskiwanie funduszy i organizację wystaw.

Przez ostatnich siedem lat Mateusz Labuda sprawował funkcję zastępcy dyrektora Muzeum Narodowego w Warszawie, gdzie kierował zmianą wizerunku i rozwojem tej instytucji.

- Naszym podstawowym celem jest dzisiaj postawienie muzeum na właściwym mu miejscu na mapie kulturalnej Warszawy i kraju oraz dotarcie z naszą działalnością do szerokiej – polskiej i międzynarodowej – publiczności. Dlatego podjęłam decyzję o utworzeniu nowego stanowiska dyrektorskiego i właściwego mu obszaru w nowej strukturze organizacyjnej. Ogłoszony konkurs wygrał Mateusz Labuda - mówi dyrektorka Muzeum Warszawy, Ewa Nekanda-Trepka.

Labuda był w przeszłości menedżerem zespołu Maanam (1993–2007), współprowadził firmę fonograficzną Kamiling Co (1992–2010) oraz prowadził własną firmę fonograficzną Cosmopolis (1998–2011).

Jest absolwentem studiów MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Wyższej Szkoły Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki. Studiował też na wydziałach filologii polskiej (Wrocław, Warszawa) oraz prawa (Warszawa).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana