Osiecki w PrestaShop od listopada 2021 pełnił funkcję country managera na Polskę.
- Jestem bardzo zadowolony z rozwoju PrestaShop na kolejnych rynkach. Mamy już wiodącą pozycję w Polsce pod względem liczby sklepów korzystających z naszej platformy, a Europa Środkowo-Wschodnia ma ogromny potencjał rozwoju sektora e-commerce. Jako dyrektor regionalny chcę skupić się na utrzymaniu pozycji lidera w naszym kraju i zbudowaniu solidnych fundamentów w pozostałej części regionu. Dzięki doświadczeniu PrestaShop w opracowywaniu modułów z takimi partnerami jak Google, Meta i PayPal oraz dzięki naszemu partnerstwu z MBE Worldwide, jestem przekonany, że jesteśmy gotowi, aby towarzyszyć różnorodnym firmom, niezależnie od branży, w rozwoju ich biznesu na całym świecie - mówi Mateusz Osiecki.

Osiecki jest ekspertem w budowaniu partnerstw strategicznych w branży technologicznej, zarządzaniu sprzedażą i rozwoju międzynarodowego biznesu.
Odpowiadał za budowanie strategii ekspansji międzynarodowej i rozwoju biznesu dla Profitroom (wiodącego dostawcy usług SaaS dla sektora hotelarskiego w Europie Środkowo-Wschodniej) oraz agencji marketingowych należących do portfela Bauer Media Group.
Jest absolwentem Royal Holloway i King’s College.
@Iryk - „610 osób jest muszce zapłacić abonament...listonosz upomni precz TVP” Niekoniecznie. Ja np. na matkę emerytkę wziąłem dekoder bo ona ma nowy TV i nie potrzebowała.
jolsky jolsky z ktorych jolskych
Złożenie wniosku na poczcie, która zajmuje się pobieraniem abonamentu, to podwójna naiwność