mBank i AXA rodzinnie reklamują ubezpieczenie komunikacyjne (wideo)

Wystartowała pierwsza wspólna kampania reklamowa mBanku i Grupy AXA, promująca ubezpieczenie komunikacyjne. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland, Graffiti Film i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
mBank i AXA rodzinnie reklamują ubezpieczenie komunikacyjne (wideo)

W spocie pokazywani są rodzice, którzy ułatwiają swojemu synkowi jazdę zabawkowym samochodem, a na koniec rzucają mu nawet poduszki. Ma to symbolizować współpracę mBanku i Grupy AXA w celu zapewnienia klientom optymalnej ochrony przed nieprzewidzianymi zdarzeniami na drodze.Reklamy informują też, że promowane ubezpieczenie komunikacyjne pozwala na rozłożenie składki nawet na 12 miesięcy i obsługę wprost z rachunku bankowego.

Kampania jest prowadzona w telewizji (kanały główne i niektóre tematyczne) oraz internecie (m.in. portale społecznościowe). Potrwa do końca sierpnia.

Kreacją reklam zajęła się agencja Gry Group Poland, spot (wyreżyserowany przez Mikołaja Łebkowskiego) wyprodukował dom produkcyjny Graffiti Film. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów