MEC Interaction z grupami klienckimi i komórką kreatywną

MEC Interaction wprowadza podział na cztery grupy klienckie i komórkę kreatywną. Nowymi strukturami kierują Ewelina Chodzińska, Grzegorz Smyka, Łukasz Wyglądała, Jarosław Paczek i Maciej Maciejewski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W MEC Interaction, specjalistycznym dziale domu mediowego Mediaedge:cia zajmującym się marketingiem cyfrowym, zostały wyodrębnione cztery grupy klienckie. Kierują nimi Ewelina Chodzińska, Grzegorz Smyka, Łukasz Wyglądała i Jarosław Paczek, którzy w ostatnich miesiącach przeszli specjalistyczne szkolenia w centrali firmy w Londynie. Podnosili tam swoje kwalifikacje i zdobywali nowe doświadczenia, pracując nad projektami dla brytyjskich klientów.

Jednocześnie w MEC Interaction utworzono komórkę kreatywną, którą kieruje jako group creative head Maciej Maciejewski. Razem z zespołem zajmuje się on opieką kreatywną nad projektami opracowywanymi przez cały dział. Pierwsze działania są realizowane m.in. dla Nestle, Citibanku i Amiki.

Szefem MEC Interaction pozostaje Tomasz Rzepniewski. Obecnie w dziale pracuje 30 osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową