MEC przejmuje od Havas Media obsługę mediową PKP i PKP Intercity

Spółka Polskie Koleje Państwowe zakończyła przetarg na obsługę mediową jej wizerunkowo-produktowych kampanii spółek PKP i PKP Intercity wybierając w nim dom mediowy MEC. Agencja będzie pracować dla przewoźnika do końca września 2016 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MEC przejmuje od Havas Media obsługę mediową PKP i PKP Intercity

Początkowo PKP SA ogłosiła przetarg na obsługę mediową w lipcu br. We wrześniu go jednak unieważniono, bo „w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu”. Zaraz potem przetarg wznowiono.

Z naszych ustaleń wynika, że oferty złożyło w nim pięć firm, ich nazw jednak nie ujawniono.

Do zadań MEC należeć będzie - zgodnie z briefem przetargowym - m.in. opracowane strategii mediowej dla spółek PKP i PKP Intercity, opracowywanie mediaplanów, doradzanie przy podziale budżetów mediowych oraz negocjacje warunków handlowych z właścicielami mediów. MEC ma pracować dla PKP SA do końca września 2016 roku.

W tym roku planowaniem i zakupem mediów dla PKP zajmował się dom mediowy Havas Media wybrany w przetargu jesienią ub.r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem