MEC zdobył budżet mediowy Calzedonii

Dom mediowy MEC rozpoczyna obsługę budżetu mediowego firmy Calzedonia. W marcu ruszy jej pierwsza kampania telewizyjna.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna kampania reklamowa Calzedonii, firmy produkującej bieliznę, rozpocznie się w marcu. Akcja obejmie wszystkie główne stacje oraz kanały tematyczne. Za planowanie i zakup czasu reklamowego na jej potrzeby odpowiada dom mediowy MEC.

Nadchodząca kampania to pierwsza akcja reklamowa Calzedonii w telewizji. Firma nie korzystała wcześniej z usług domu mediowego.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

TVP Info powalczy o widzów z mniejszych miast. "Nie będziemy drugim TVN24"

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Nowa rola Michała Kanownika wywołała krytykę. "Big Techy mają swojego człowieka"

Nowa rola Michała Kanownika wywołała krytykę. "Big Techy mają swojego człowieka"

Usługa streamingowa WP z 50 oryginałami w 2026 roku. Wśród nich seriale o zombie

Usługa streamingowa WP z 50 oryginałami w 2026 roku. Wśród nich seriale o zombie

Polsat uniknie połowy kary? W loterii sylwestrowej nie wystarczył jeden SMS

Polsat uniknie połowy kary? W loterii sylwestrowej nie wystarczył jeden SMS

Elżbieta Jaworowicz będzie śpiewać, czyli TVP szykuje świąteczne wydanie "Sprawy dla reportera"

Elżbieta Jaworowicz będzie śpiewać, czyli TVP szykuje świąteczne wydanie "Sprawy dla reportera"