Media Profil wydał magazyn dla osób aktywnych fizycznie

Wydawnictwo custom publishing Media Profil na zlecenie firmy Regis wydało półrocznik „Supersylwetka” - lifestylowe pismo skierowane do osób aktywnych fizycznie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Magazyn, który ukazał się pod koniec marca, zawiera porady specjalistów i trenerów dotyczące dbania o sylwetkę, ćwiczeń fizycznych czy diety. Pismo liczy 36 stron. Jego redaktorem naczelnym jest Anna Suszka.

„Supersylwetka” ukazała się w nakładzie 20 tys. egz. Magazyn jest dostępny bezpłatnie w 150 wybranych klubach fitness w Polsce. Jest też sprzedawany w salonikach Empik w cenie 4,90 zł.

grafika

Firma Regis jest producentem suplementów diety.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję