MediaCom przejmuje od OMD obsługę Hortexu

Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM) wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Grupy Hortex, producenta m.in. soków i mrożonek. Poprzednio firmę obsługiwał OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MediaCom przejmuje od OMD obsługę Hortexu

Poza planowaniem i zakupem kampanii mediowych (zarówno w mediach tradycyjnych, jak i internetowych), MediaCom będzie również świadczył usługi w zakresie modelowania ekonometrycznego. Współpraca będzie prowadzona od lutego br.

MediaCom zajmie się strategią, planowanie i zakupem mediów, z kolei wchodząca w skład firmy jednostka MediaCom Business Science będzie realizowała dla Hortexu projekty z zakresu modelowania ekonometrycznego.

Poprzednio planowaniem i zakupem mediów do kampanii Hortexu zajmował się dom mediowy OMD - od 2014 roku. Wtedy agencja w wyniku wygranego przetargu przejęła budżet tego klienta od domu mediowego MEC, obecnie działającego pod nazwą Wavemaker (GroupM).

Od pięciu lat w kampaniach produktów Hortexu pojawia się Matka Natura. Za kreację reklam odpowiada agencja Opus B.

Od połowy ub.r. dyrektorem marketingu firmy jest Dawid Borowiec, który wcześniej pracował w PepsiCo.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu