MediaCom przejmuje od OMD obsługę Hortexu

Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM) wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Grupy Hortex, producenta m.in. soków i mrożonek. Poprzednio firmę obsługiwał OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MediaCom przejmuje od OMD obsługę Hortexu

Poza planowaniem i zakupem kampanii mediowych (zarówno w mediach tradycyjnych, jak i internetowych), MediaCom będzie również świadczył usługi w zakresie modelowania ekonometrycznego. Współpraca będzie prowadzona od lutego br.

MediaCom zajmie się strategią, planowanie i zakupem mediów, z kolei wchodząca w skład firmy jednostka MediaCom Business Science będzie realizowała dla Hortexu projekty z zakresu modelowania ekonometrycznego.

Poprzednio planowaniem i zakupem mediów do kampanii Hortexu zajmował się dom mediowy OMD - od 2014 roku. Wtedy agencja w wyniku wygranego przetargu przejęła budżet tego klienta od domu mediowego MEC, obecnie działającego pod nazwą Wavemaker (GroupM).

Od pięciu lat w kampaniach produktów Hortexu pojawia się Matka Natura. Za kreację reklam odpowiada agencja Opus B.

Od połowy ub.r. dyrektorem marketingu firmy jest Dawid Borowiec, który wcześniej pracował w PepsiCo.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"