Medialny budżet Fiata dla WPP

Firma Fiat zamierza przekazać swój warty 150 milionów funtóweuropejski budżet medialny w ręce agencji należących do holdingureklamowego WPP Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oznacza to, że w Wielkiej Brytanii wartą 10 milionów funtówczęść tego budżetu na rzecz domu mediowego Mediaedge:cia (MEC)straci Starcom, wchodzący w skład grupy reklamowej Publicis Groupe- informuje serwis Brand Republic.

Wcześniej w tym roku MEC przejął od Starcomu także obsługęwartego 8 milionów funtów budżetu należącej do włoskiego producentasamochodów marki Alfa Romeo. Starcom nadal zajmował się jednakplanowaniem i zakupem mediów dla Fiatów.

Przeniesienie europejskiego budżetu pod skrzydła WPP, któreplanowane jest od stycznia 2009 roku, oznacza, że Fiat kończy swoją17-letnią współpracę, która zaczęła się gdy Leo Burnett i DMB&B(agencje które później stworzyły grupę Starcom MediaVest), zostałyagencjami firmy w 1991 roku.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski