MediaOn: nowa kampania mediowa dla marki Factory

Dom mediowy MediaOn zapalnował nowe kampanie dla marki Factory. Podkoniec sierpnia rusza kampania promująca otwarcie trzeciego wPolsce outletu Factory w Luboniu k. Poznania.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Grand Opening nowego Factory odbędzie się 5 września. Natomiastdziałania wspierające pojawienie się nowej marki outletu w woj.Wielkopolskim potrwają do grudnia. W kampanii wykorzystane zostanąmedia standardowe: prasa (Gazeta Wyborcza, Dziennik, Metro, Avanti,Hot Moda, Glamour, Logo, Wysokie Obcasy), radio (Radio Eska, YtePrzeboje Roxi i lokalne RMI Poyana), internet, outdoor, indoor orazambient media.

Równocześnie od września wystartuje kampania sprzedażowa Back toSchool promująca Factory wśród młodzieży i ich rodziców, a takżestudentów.

Kreację do wszystkich kampanii przygotowuje agencja SanMarkos.

MediaOn pracuje dla Factory w wyniku wygranego przetargu zagencją reklamową SanMarcos.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej