Mediaplus autorem digitalowej kampanii dla De'Longhi

Dom mediowy Mediaplus przejmuje obsługę mediową marki De’Longhi w digitalu. Działania będą realizowane we wsparciu agencji martech & e-commerce SalesTube i obejmują planowanie i zakup mediów w modelu programmatic oraz kampanię na Facebooku i w wyszukiwarce Google.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mediaplus autorem digitalowej kampanii dla De'Longhi

Od lipca wystartowała kampania promocyjna marki De’Longhi, którą w kanałach online poprowadzą Mediaplus i SalesTube należące do Group One. Spółki zaplanują i zrealizują działania w modelu programmatic, na Facebooku oraz w Google.

Kampania digitalowa to kolejny krok po planowaniu mediów w offline we współpracy warszawskiego oddziału Mediaplus i Grupy De’Longhi.

W drugiej połowie 2020 roku Mediaplus International, do którego należy Mediaplus Warsaw, wygrał wielomiesięczny przetarg na obsługę mediową marek De’Longhi, Kenwood i Braun na 30 rynkach w regionie EMEA.

Na czele międzynarodowego zespołu stanął Matthias Brüll, dyrektor zarządzający Mediaplus International. W Polsce i w Czechach partnerem biznesowym klienta został Bartłomiej Kamiński, dyrektor zarządzający Mediaplus Warsaw.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"