Meetrics będzie mierzyć dla BrandLine jakość powierzchni reklamowej w internecie

Meetrics Polska rozpoczyna współpracę z BrandLine Group, firmą działającą w branży elektroniki użytkowej w zakresie pomiarów jakości reklam. Dotyczy to kampanii digital wszystkich marek z portfolio BrandLine, czyli: Overmax, Lionelo i Zeegma. W kooperacji uczestniczyć będzie także butik mediowy Milco, odpowiedzialny za zakup mediów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Meetrics będzie mierzyć dla BrandLine jakość powierzchni reklamowej w internecie

Umowa pomiędzy BrandLine i Meetrics została podpisana na rok.

Współpraca obejmie kampanie prowadzone na polskim rynku. Dotyczyć będzie pomiarów jakości powierzchni reklamowej kupowanej w internecie na potrzeby takich marek, jak Overmax, Lionelo I Zeegma. We współpracy uczestniczyć będzie także butik mediowy Milco, odpowiedzialny za zakup mediów dla BrandLine Group.

- Nasze wspólne działania z Meetrics obejmą m.in. pomiar całej palety działań z zakresu kampanii display, zarówno desktop, jak i mobile, w tym również kampanie na Facebooku. Pomiary obejmą obszary takie jak: viewability, adfraud, brand safety czy target group match - mówi Mateusz Cygan, marketing director BrandLine.

- Jesteśmy przekonani, że narzędzia oferowane przez Meetrics pozwolą nam optymalizować na bieżąco nasze działania komunikacyjne w digitalu i efektywniej docierać do konsumentów zainteresowanych naszymi produktami z różnych kategorii rynkowych - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek