Megasklep na pływalniach krytych

W połowie listopada ruszyła kampania reklamowa realizowana dla firmy Decathlon na nośnikach należących do IMIGe Poland.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania objęła swoim zasięgiem najważniejsze pływalnie kryte – łącznie ponad 40 lokalizacji – na terenie Warszawy, Krakowa oraz Wrocławia. W akcji wykorzystano naklejki reklamowe w szatniach i przy suszarkach oraz - na terenie obiektów warszawskich -  lustra reklamowe, które w ofercie IMIGe figurują od ubiegłego roku.

Pod hasłem „DECATHLON Gwarancja Niskiej Ceny Przez Cały Rok” Decathlon promuje na pływalniach sprzęt sportowy własnych marek takich jak: Triboard, Domyos, Kipsta oraz Aptonia. Wśród reklamowanego sprzętu skierowanego do osób młodych, dynamicznych oraz lubiących aktywnie spędzać wolny czas znalazły się między innymi reklamy nakładek treninowych do pływania, okularów pływackich X-Base oraz nowość w ofercie Decathlonu – innowacyjna piłka do koszykówki Tarmak – zapewniająca dobre odbicie na każdej powierzchni dzięki wykorzystaniu wzoru opony samochodowej. W chwili obecnej asortyment ten jest dostępny w 4 sklepach na terenie Polski.

Obecna kampania potrwa do połowy grudnia. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy PanMedia Western.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe