Men ' s Health zamiast Formy

Men's Health - największy na świecie lifestyle-owy magazyn dla mężczyzn już w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

12 grudnia pojawi się w kioskach pierwszy numer Men’s Health, największego na świecie lifestyle’owego magazynu dla mężczyzn. Wydawcą polskiej edycji Men’s Health jest Motor-Presse Polska, właściciel m.in. takich tytułów jak „auto motor i sport”, „Motocykl”, „Majster” i FORMA. Kilka miesięcy temu Motor-Presse Polska kupiło licencję od amerykańskiego wydawnictwa Rodale Inc. na wydawanie polskiej edycji magazynu. FORMA - pierwszy i jak dotąd jedyny w Polsce poradnik dla mężczyzn - zostanie zastąpiona właśnie przez Men’s Health. (więcej poniżej)

„Trzyletnie doświadczenie z FORMĄ upewniło nas, że w Polsce jest spora grupa mężczyzn zainteresowana własnym zdrowiem, kondycją, aktywnym spędzaniem wolnego czasu, ciągłym podnoszeniem jakości swojego życia. Od 2002 roku zanotowaliśmy aż 16%. wzrost sprzedaży FORMY (sprzedaż numeru sierpniowego- 53 744 egz., średnia sprzedaż za pierwsze półrocze- 48 334 egz). To wyraźny sygnał, że polscy mężczyźni dojrzeli do czytania takiego magazynu jak Men’s Health” – mówi Krzysztof Komar, prezes Motor-Presse Polska. Nakład pierwszego numeru wyniesie 150 000 egzemplarzy. W przyszłym roku wydawca spodziewa się ustabilizowanej sprzedaży na poziomie 60 000 egzemplarzy.

Polską edycję Men’s Health przygotowuje 10-osobowy zespół. Wydawca podkreśla, że magazyn będzie w 100% przygotowywany przez polskich dziennikarzy i redaktorów, którzy będą podejmować tematy dotyczące, i interesujące polskich mężczyzn. Zarówno wydawca, jak i licencjodawca spodziewają się dużego i stale rosnącego zainteresowania magazynem Men’s Health.

Pierwszy numer Men’s Health ukazał się w 1988 roku w Stanach Zjednoczonych. Jego unikalna formuła, określana jako przełom w historii magazynów dla mężczyzn, była przedmiotem wielu publikacji i wykładów na całym świecie. Pismo ma obecnie 29 edycji w 37 krajach, na wszystkich kontynentach. Oznacza to, że 30 mln mężczyzn stara się żyć zgodnie z zasadami Men’s Health.

Główne tematy pojawiające się w magazynie to zdrowie, fitness, walka ze stresem, dieta oraz udane relacje partnerskie i seksualne. Dzięki lokalnym modyfikacjom formuły, polegającym na dostosowaniu tematów do potrzeb mężczyzn żyjących w danym kraju, Rodale Inc. może mówić o uniwersalnym charakterze swojego magazynu.

„Mężczyźni na całym świecie mają takie same potrzeby – mówi Joe Kita, Creative Director Rodale Magazines International, autor kilkunastu książkowych bestsellerów na temat świata mężczyzny – Wszyscy, bez względu na pochodzenie czy osobiste aspiracje chcą czuć się silni i zdrowi, mieć udane relacje z ludźmi i być postrzegani jako ludzie sukcesu. Potrzeby są podobne, różne mogą być tylko sposoby ich zaspokajania. Kluczem do światowego sukcesu Men’s Health jest uniwersalność formuły i lokalność jej realizacji.”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe