Menedżer z adQuery: technologie powinny być odpowiedzialne i elastyczne

W obszarze cyfrowym następują bardzo szybkie zmiany. - Powinniśmy wybierać technologie, które są odpowiedzialne, potrafią zapewniać bezpieczeństwo. I które, powinny dawać elastyczność wyboru - ocenił Jarosław Łuczka, product owner w adQuery, na konferencji Wirtualnemedia.pl „Technologiczna rewolucja w mediach”.

materiał partnerski
materiał partnerski
Udostępnij artykuł:
Menedżer z adQuery: technologie powinny być odpowiedzialne i elastyczne
Jarosław Łuczka, product owner w adQuery

Podczas konferencji „Technologiczna rewolucja w mediach” Jarosław Łuczka, product owner w adQuery, zwrócił uwagę, że zmiany w obszarze cyfrowym zachodzą w tak ekspresowym tempie, że trudno prognozować, co wydarzy się w najbliższych latach.

Wiadomo natomiast, co będzie ważne. - Dbanie o użytkownika staje się też bardzo istotne z perspektywy technologii. Odpowiedzialność, umiejętność dawania poczucia komfortu konsumpcji treści - wyliczył.

- Powinniśmy wybierać technologie, które są odpowiedzialne, potrafią zapewniać bezpieczeństwo. I które, powinny dawać elastyczność wyboru i jednocześnie duże możliwości wykorzystywania dostępnych w tej chwili narzędzi - ocenił menedżer z adQuery.

Dotyczy to także komunikacji marketingowej w obszarze cyfrowym. - Konsumpcja treści łączy się z tym, że stoi za tym partner technologiczny, który ma bardzo duże portfolio i możliwości wykorzystywania narzędzi, żeby użytkownik i jednocześnie brand, który komunikuje się z tym użytkownikiem, był bezpieczny, ale jednocześnie ten przekaz był na bardzo wysokim poziomie - stwierdził Jarosław Łuczka.

Konferencja „Technologiczna rewolucja w mediach” odbyła  się 19 czerwca w Warszawie. Organizatorem był portal Wirtualnemedia.pl.

materiał partnerski
Autor artykułu:
materiał partnerski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu