Trzy chrupiące nowości w menu McDonald's

Sieć McDonald's rozbudowuje menu o trzy nowe propozycje: Chrrupiący Kurczak Burger, Chrrrupiący Kurczak McWrap i Chrrrupiący Kurczak Burger. Aktywność promuje kampania reklamowa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Trzy chrupiące nowości w menu McDonald's

Chrrupiący Kurczak Burger to posypana makiem i sezamem bułka pszenna, z kotletem z mięsa kurczaka w chrupiącej i złocistej panierce, roztopiony serem cheddar, krążkami czerwonej cebuli, pikantnym sosem  i świeżą sałatą. Jego ostrzejszą wersją jest Chrrrupiący Kurczak Burger na ostro, który dodatkowo wzbogacono o ostry sos sriracha.

W ofercie pojawił się również Chrrrupiący Kurczak McWrap z panierowanym kurczakiem. Smak wzbogacają dodatki w postaci tartego sera cheddar, pomidora, krążków czerwonej cebuli i świeżej sałaty Batawia. Całość polana jest sosem pikantnym oraz sosem na bazie karmelizowanej cebuli.

Nowości promuje spot reklamowy, w którym bohater odpowiada na pytania śledczych o nowego burgera z McDonald's. Spot emitowany jest w telewizji i internecie.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK