Meta Platforms chce zarabiać na nowym serwisie. Testuje reklamy

Ruszyły testowe emisje reklam na platformie Threads, którą Meta Platforms uruchomiła w połowie 2023 roku. Testy będą prowadzone w USA i Japonii.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Meta Platforms chce zarabiać na nowym serwisie. Testuje reklamy

W ramach testów niewielka liczba użytkowników w USA i Japonii będzie widzieć na Threads spore rozmiary graficzne. Mają one przypominać te emitowane na Facebooku i Instagramie.

Reklamodawcy uczestniczący w testach będą mogli korzystać z narzędzi do ochrony marki działających na innych platformach Mety: Facebooku i Instagramie (także w ramach Rolek). Zgodnie z obowiązującymi tam zasadami reklamy nie będą wyświetlane przy treściach naruszających standardy społeczności.

Będziemy uważnie obserwować ten test, zanim rozszerzymy go na większą skalę. Naszym celem jest emisja na Threads w miejscach, gdzie będą równie interesujące jak treści organiczne – zapowiedział na blogu Meta Platforms Adam Mosseri, szef Instagrama i dyrektor wykonawczy nadzorujący Threads.

Meta Platforms podaje, że z Threads przynajmniej raz w miesiącu korzysta ponad 300 mln internautów, a trzy czwarte użytkowników obserwuje tam przynajmniej jedną firmę.

Jak niedawno analizowaliśmy, Threads w 2024 roku osiągnęła spore wzrosty odwiedzalności w Polsce. W grudniu platformę odwiedziło ją 2,84 mln internautów, z których każdy spędził na niej średnio 19 minut i 33 sekund (dane z Mediapanelu).

W trzecim kwartale 2024 roku Meta Platforms wypracowała rekordowe przychody i zysk w swojej historii. Marża operacyjna koncernu sięgnęła 43 proc. Na jego platformach wyemitowano więcej reklam, a ich ceny zwiększyły się r/r o 11 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"