Metz, Wrona, Mann i Niedźwiecki w kampanii radiowej Trójki „Muzykami nie jesteśmy, ale gramy najlepiej w Polsce"

Pod hasłem „Muzykami nie jesteśmy, ale gramy najlepiej w Polsce" wystartowała kampania promocyjna radiowej Trójki. Spot przygotowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Metz, Wrona, Mann i Niedźwiecki w kampanii radiowej Trójki „Muzykami nie jesteśmy, ale gramy najlepiej w Polsce"

Film zrealizowano w Muzycznym Studiu im. Agnieszki Osieckiej. Wzięli w nim udział dziennikarze radiowej Trójki: Anna Gacek, Agnieszka Szydłowska, Piotr Baron, Marcin Łukawski, Michał Margański, Piotr Metz, Marek Niedźwiecki, Piotr Stelmach, Hirek Wrona oraz, w roli lektora, Wojciech Mann.

W rolę dyrygenta wciela się Michał Klauza – dyrektor artystyczny Polskiej Orkiestry Radiowej. Muzycy orkiestry grają jingle radiowej Trójki, w ich role wcielają się dziennikarze Trójki.

Spot emitowany jest w telewizji, w kinach i w internecie.

Reżyserem spotu jest Dariusz Rzontkowski z Agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

Kolejna odsłona kampanii „Muzykami nie jesteśmy, ale gramy najlepiej w Polsce" zaplanowana jest na jesień. Premiera kampanii miała miejsce wiosną tego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana