Michał Bachowski wesprze kreatywnie dział sprzedaży w redakcji Noizz

Michał Bachowski objął stanowisko creative content managera w redakcji serwisu lifestylowego Noizz.pl (Grupa Onet RAS-Polska). Będzie odpowiedzialny m.in. za wsparcie działu sprzedaży w przygotowaniu rozwiązań kreatywnych. Poprzednio był zastępcą redaktora naczelnego serwisu F5.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Bachowski wesprze kreatywnie dział sprzedaży w redakcji Noizz
Michał Bachowski

Michał Bachowski na nowo objętym stanowisku będzie redagował materiały, tworzył nowe formaty redakcyjne oraz odpowiadał za treści związane z designem i architekturą. Wesprze także dział sprzedaży w przygotowywaniu nowych rozwiązań kreatywnych i będzie reprezentował serwis na wydarzeniach branżowych. Zajmie się również analityką najnowszych trendów na rynku.

Przez niemal sześć ostatnich lat pracował w serwisie o trendach rynku i kultury F5, gdzie ostatnio był zastępcą redaktora naczelnego.

Michał Bachowski jest z wykształcenia ekonomistą, ukończył również studia podyplomowe na kierunku Design Management w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji