Michał Gieraziński head of marketing PlayStation Poland

Michał Gieraziński po niespełna dwóch latach pracy w polskim oddziale PlayStation awansował na stanowisko head of marketing - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Gieraziński head of marketing PlayStation Poland
Michał Gieraziński

Michał Gieraziński pracę w PlayStation Poland rozpoczął w lutym ub. Do tej pory, jako product&services manager zajmował się m.in. marketingiem takich marek, jak PlayStation, PlayStation Plus i PlayLink.

Wcześniej, przez blisko osiem lat pracował w T-Mobile Polska. Pełnił tam funkcje chief communication specialist, senior brand manager. Pracował dla marek T-Mobile, Heyah.

Przedtem pracował też w firmach IMIGe Poland jako operational manager oraz w DD Media jako project manager.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego oraz wydziału marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu