Michał Kaliściak i Sylwia Rytel nowymi liderami social media 180heartbeats + Jung v Matt, odchodzi Dawid Kaźmierczak

Michał Kaliściak i Sylwia Rytel dołączyły do zespoły agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Z firmy po 1,5 roku pracy odchodzi Dawid Każmierczak , by rozwijać własny projekt.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Kaliściak i Sylwia Rytel nowymi liderami social media 180heartbeats + Jung v Matt, odchodzi Dawid Kaźmierczak

Podlegający Agnieszce Gozdek, strategy director & partner w 180heartbeats + Jung v Matt Michał Kaliściak i Sylwia Rytel mają za zadanie rozwijanie przełomowych i wyróżniających się doświadczeń konsumentów z marką w social mediach dla klientów agencji, którymi są m.in. BNP Paribas, Ben & Jerry's, Betclic, Burger King, Glo, Google, Husqvarna, Red Bull MOBILE, Zalando, YES.

- Obecnie wszystkie główne działania marek są w praktyce 'social first'- mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner w 180heartbeats + Jung v Matt. - Od znalezienia odbiorców po taktyki zaangażowania i komunikację społeczną, do których zespół 180 od zawsze przykłada szczególną wagę. Z badania We Are Social i Hootsuite wiemy, że tylko w 2020 r. 490 milionów osób skorzystało z mediów społecznościowych, a na całym świecie jest sumie 4,2 miliarda użytkowników. Prawie połowa decyduje się na korzystanie z sieci społecznościowych szukając informacji o marce. Od agencji wymaga to kompleksowej strategii, tworzenia dynamicznych, wyróżniających się treści oraz doświadczeń, które łączą konsumentów i marki. Na to stawiamy - podkreśla.

Michał Kaliściak jako head of content & moderation, pracujący w 180heartbeats + Jung v Matt od 5 lat i związany z nią od początku swojej kariery zawodowej, wnosi ze sobą doświadczenie tworzenia unikalnych treści, m.in. dla Burger King, Red Bull MOBILE, Clouds Fest by Glo, Ben & Jerry's, Husqvarna. Kampanie, w których odpowiadał za social media zostały nagrodzone m.in. Cannes Lions, Effie, KTR i Mixx Awards. Razem z Raquel Loreną Colmenares, social media manager  będą rozwijać pomysły innowacyjnych i angażujących doświadczeń konsumentów w social media dla klientów agencji. Wspiera ich Natalia Gotowska, junior community manager i nowa osoba w agencji (wcześniej pracowała w PGE Narodowy, obsługując medialnie wydarzenia komercyjne z wielotysięczną publicznością).

Sylwia Rytel jako social media supervisor, która właśnie dołączyła do 180heartbeats + Jung v Matt, wnosi 8-letnie doświadczenie pracy w koordynacji projektów digital. Pracowała w Isobar, Grey, a ostatnio po stronie klienta w Huawei, gdzie koordynowała komunikację w social mediach marki. Wcześniej pracowała także dla Tymbark (srebrne EFFIE Effie w kategorii Launch/Relaunch za kampanię dla Tymbarka Wygodne Owoce to Mus!) oraz Mattel.

W 180heartbeats + Jung v Matt będzie zarządzała projektami social media oraz współpracą z influencerami. Jej zespół tworzą także Adrianna Kosmala, community manager, pracująca od 1,5 roku w agencji oraz Paula Kamińska, junior social media project manager (w reklamie od 3 lat; wcześniej w They.pl i Aliganzie; obsługiwała New Balance, CCC, Lirene, The Body Shop, Swarovski, Velux, Philips).  

Odchodzi Dawid Każmierczak

Natomiast Dawid Każmierczak, social media & PR director, z końcem listopada kończy współpracę z agencją i chce się zaangażować w swój autorski projekt. - Dawid wniósł unikalne doświadczenie, pasję i mnóstwo wspaniałej energii - mówi Magdalena Kozanowska, managing director & partner 180heartbeats + Jung v Matt. - Miał istotny wkład w rozpoczęcie współpracy z BNP Paribas, GLO, Red Bull Mobile, wzmocnił ofertę influencerów. Razem zrealizowaliśmy ważne społecznie kampanie dla Zalando, gdzie osiągnęliśmy ponadprzeciętne wyniki i wzrost popularności marki w mediach społecznościowych. Podobnie w przypadku projektów dla Teatru 21, Burger King czy Google. Nadal mocno chcemy inwestować i rozwijać takie myślenie w 180heartbeats + JUNG v MATT. A Dawidowi mocno kibicujemy i życzymy wiele sukcesów w nowym projekcie - dodaje.

Z kolei PR, jak przed zatrudnieniem Kaźmierczaka, będzie funkcjonował jako samodzielny zespół wspierający wszystkie kompetencje agencji. Tworzą go Magdalena Łukasiuk, head of PR i Joanna Bauer, junior PR specialist. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady