Michał Kazimierczak dyrektorem zarządzającym Saatchi & Saatchi

Michał Kazimierczak awansował w Saatchi & Saatchi Communications na stanowisko dyrektora zarządzającego. W agencji pracuje od dwóch lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Michał Kazimierczak do tej pory pełnił w Saatchi & Saatchi Communications funkcję dyrektora działu obsługi klienta, odpowiadając za obsługę klientów i strategiczne wsparcie kluczowych projektów. Obejmując teraz w agencji stanowisko dyrektora zarządzającego, zachowuje kompetencje związane z zarządzaniem działem obsługi klienta.

- Awans  Michała jest z jednej strony efektem jego zaangażowania i skuteczności w kształtowaniu  relacji z klientami, a z drugiej wynika z planów naszej grupy, które wymagają silnego zarządzania na poziomie poszczególnych spółek - uzasadnia Igor Kaleński, prezes Saatchi & Saatchi w Polsce. - Chcę widzieć w Michale swojego partnera w Saatchi & Saatchi Communications, a jednocześnie partnera dla dyrektorów pozostałych jednostek biznesowych grupy - dodaje.

Przypomnijmy, że w marcu br. z Saatchi & Saatchi odszedł Tomasz Bartnik, który pełnił funkcję partnera zarządzającego Saatchi Saatchi Think Tank, a wcześniej - chief strategic officera i wiceprezesa całej grupy (więcej na ten temat).

Michał Kazimierczak jest związany z Saatchi & Saatchi od 2009 roku. Przedtem przez cztery lata pełnił funkcję deputy managing directora w agencji Brain, a wcześniej pracował m.in. w DDB i McCann-Erickson. Z branżą reklamową jest związany od ponad 12 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały