Michał Korczak i Krzysztof Kiełpiński w Focus Advantage

Do agencji Focus Advantage dołączyły dwie nowe osoby - Michał Korczak i Krzysztof Kiełpiński.

km
km
Udostępnij artykuł:

Michał Korczak dołączył do działu strategy & business development. Do jego zadań należeć będzie tworzenie nowatorskich koncepcji z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi komunikacji oraz sprawdzonych już sposobów w marketingu 360o, w tym aktywizacji i utrzymania stałych relacji marki z jej konsumentem.

Korczak współpracował dotąd na stanowisku account managra, m.in. z takimi markami jak Mercedes-Benz, Petronans-Lubrcants, Hitachi czy Wella w ramach Grupy Pegasus.

Krzysztof Kiełpiński wzmocnił dział client service. Do jego zadań należy wsparcie zespołu obsługującego brandy należące do Brown-Forman Polska Sp. z o.o., w tym przede wszystkim marki Finlandia i Jack Daniel’s. Dotychczas pracował dla Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. w agencji Pegasus Advertising. Przygodę z marketingiem rozpoczął w dziale new business, a następnie pracował w agencji PR, będącej częścią Pegasus Group.

Prywatnie Kiełpiński przez kilka lat występował w teatrze akademickim "Teatr i Polityka", działającym na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, występując m.in. w warszawskich teatrach: Ochoty oraz Studio im. St. I. Witkiewicza.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication