Michał Kulka dyrektorem marketingu grono.net

Michał Kulka objął funkcję dyrektora marketingu grono.net - internetowego serwisu społecznościowego w Polsce.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Michał Kulka na stanowisku dyrektora marketingu będzie odpowiedzialny za strategię oraz całość działań marketingowych, a także za sprzedaż i rozwój produktów partnerskich. 

Nowy dyrektor jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jego doświadczenie zawodowe dotyczy przede wszystkim branży rozwiązań mobilnych i internetu. Pełnił funkcję country managera w polskim oddziale Sportbetplc, mass-market directora w One-2-One i head of strategy w MobiJOY! Mobile Marketing. Kierował warszawskim biurem reklamy Onet.pl, był też dyrektorem ds. rozwoju serwisu doradztwa finansowego Expander.pl i wiceprezesem zarządu Interactive Advertising Bureau. Jako product manager w Polskiej Telefonii Cyfrowej (operator marki Era) rozwijał usługi niegłosowe (MMS, WAP, Java).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu