Michał Owsianowski: z Grupy Wirtualna Polska do Pora na Pola

Michał Owsianowski objął nowo utworzone stanowisko performance marketing managera w Pora na Pola, spożywczym e-commerce dostarczającym świeże produkty od rolników do klientów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Owsianowski: z Grupy Wirtualna Polska do Pora na Pola

Owsianowski do Pora na Pola przeszedł z Grupy Wirtualna Polska, gdzie pracował ponad 2 lata. Jako account manager zajmował się sprzedażą produktów reklamowych, realizacją planów sprzedażowych itp.

Wcześniej pracował w działach marketingu Ranozebrano.pl. LokalnyRolnik.pl. Przez 2 lata pracował również w dziale sprzedaży Agory.

Dyrektorem marketingu i sprzedaży w Pora na Pola jest Wojciech Osiński, który wcześniej przez 8 lat pracował w Nestle Polska, m.in. jako marketing manager marki Winiary.

Funkcję brand marketing managera pełni z kolei Aleksandra Dębska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały