Michał Świętosławski: z TVN24 BIS do inPlus Media

Michał Świętosławski, dotychczasowy producent „Faktów o Świecie” w TVN24 BIS, dołączył do zespołu agencji inPlus Media. Będzie odpowiadał za realizację projektów dla firm z branży nowych technologii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Świętosławski: z TVN24 BIS do inPlus Media

Michał Świętosławski od kilkunastu lat jest związany z branżą medialną. Przez ostatnie 4 lata pracował w  TVN24 BIS, gdzie pełnił obowiązki wydawcy i producenta takich programów jak „Świat według Jacka”, „Bilans”, „Biznes dla Ludzi”, „Poranek na BiS”. Do jego zadań należało m.in. przygotowywanie oraz redagowanie informacji, tworzenie serwisów informacyjnych, a także kierowanie zespołem redaktorów i produkowanie codziennych debat dotyczących bieżących spraw ekonomicznych, gospodarczych i politycznych z kraju i ze świata.

Wcześniej, zanim dołączył do redakcji TVN24 BIS, pracował jako copywriter w Gowork.pl, gdzie tworzył slogany reklamowe a także współtworzył materiały promocyjne i realizował działania kontentowe. W swojej karierze zawodowej pełnił również obowiązki reportera w Antyradiu, wydawcy w Radiu Eska oraz serwisanta w łódzkim Radiu Parada.
 
Michał Świętosławski jest absolwentem Wyższej Szkoły Humanistyczno – Ekonomicznej oraz wykładowcą na Uniwersytecie Łódzkim, gdzie prowadził zajęcia z organizacji pracy redakcji telewizyjnej.

To już druga osoba, która przeszła do agencji z TVN24 BIS. Wcześniej do zespołu inPlus Media dołączył Marcin Sałański, który w redakcji odpowiadał za dobór i merytoryczne opracowywanie materiałów do serwisów ekonomicznych, politycznych i lifestyle’owych, a także montaż video.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej