Michał Wigurski prokurentem i COO w spółce GPW DAI

Michał Wigurski od nowego roku jest prokurentem i dyrektorem operacyjnym spółki GPW DAI.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Wigurski prokurentem i COO w spółce GPW DAI
Michał Wigurski

Jako chief operating officer Michał Wigurski odpowiada w GPW DAI za utrzymanie i rozwój platformy aukcyjnej TeO oraz nadzór nad sprawami operacyjnymi. Formalnie obowiązki pełni od 1 stycznia 2024 roku. Wigurski jest także prokurentem spółki.  
  
- W czwartym kwartale 2023 roku rozpoczęliśmy proces komercjalizacji platformy TeO, zbudowanej ze środków GPW oraz NCBiR. Projekt NCBiR został zakończony. Nastąpiła tranzycja Platformy TeO do spółki celowej GPW DAI, która odpowiada za komercyjne wdrożenie platformy" – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Wigurski. Wcześniej menadżer był m.in. szefem projektu Telemetria Polska

- W zeszłym roku zbudowaliśmy prototyp platformy przy współpracy z NCBiR. W czwartym kwartale 2023 spółka rozpoczęła komercyjną działalność, realizując wspólne kampanie z największymi nadawcami telewizyjnymi. W tym kwartale planujemy wdrożenie i rozwój nowych funkcjonalności platformy. Rozmawiamy ze wszystkimi nadawcami i operatorami – mówi dla Wirtualnemedia.pl Michał Wigurski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/emitel-telewizja-puls-gielda-papierow-wartosciowych-dai-telemetria-operator-teo-hbbtv-testy-reklamy-adresowalne,7169489317107329a ##

Rynek reklam adresowalnych rośnie 
  
DAI (ang. Dynamic Ad Insertion, dynamiczna podmiana reklam) to platforma aukcyjna Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Służy sprzedaży dopasowanych reklam telewizyjnych w czasie rzeczywistym. Za pośrednictwem platformy kampanie reklamowe docierają wyłącznie do odbiorców spełniających kryteria tzw. segmentacji, co oznacza, że różni odbiorcy widzą dopasowane do swojego segmentu reklamy (np. wedle miejsca zamieszkania), emitowane przez tego samego nadawcę telewizyjnego w tym samym czasie.  

- Przez najbliższe pół roku będziemy w kontakcie ze wszystkimi operatorami czy od strony technicznej działa właściwie usługa i czy to na czym nam zależy jest możliwe do osiągnięcia. Wydaje mi się, że centralny projekt, który jest przygotowany przez dużą organizację, która ma zaufanie publiczne ma sens, ponieważ warto zintegrować rynek. Wtedy reklama podmieniana dynamicznie będzie miała większą szansę na adopcje na rynku – mówił podczas ubiegłorocznej Konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej Paweł Laskowski, prezes spółki GPW DAI. 

Szacuje się, że za 3-4 lata rynek Addressable TV w Polsce może być warty 600-660 mln zł.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]