Michał Witkowski po 2,5 latach wraca do „Wprost” jako felietonista

Pisarz Michał Witkowski został ponownie felietonistą tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). To stała współpraca i powrót felietonów Witkowskiego po 2,5 latach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Od bieżącego wydania „Wprost” teksty pisarza będą ukazywać się co tydzień w ramach stałego cyklu „Witkowski Wprost”.

- Bardzo się cieszę z powrotu Witkowskiego, bo to jeden z najlepszych felietonistów w Polsce. Jego najnowsza książka „Wymazane” pokazuje, że jest w najwyższej formie artystycznej. Mamy mocne grono felietonistów i komentatorów, ale naszemu tygodnikowi brakowało felietonu literackiego - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Dzierżanowski, zastępca redaktora naczelnego „Wprost”. - Co do tematyki tekstów Witkowskiego, to - podobnie jak inni felietoniści - ma u nas swobodę. Jednak, na ile go znam, raczej nie będzie komentował polityki, bo go to nie interesuje. Dla niego felieton to nie publicystyka, lecz literatura, kawałek prozy - dodaje.

Michał Witkowski był już felietonistą tygodnika od listopada 2014 roku (przeniósł wówczas swoje felietony z „Polityki”) do marca 2015 roku. Decyzję o rezygnacji ze współpracy z pisarzem podjął wtedy redaktor naczelny Tomasz Wróblewski (zastąpił odwołanego Sylwestra Latkowskiego).

Wśród stałych felietonistów „Wprost” są m.in. Ewa Wanat, Jan Wróbel, Magdalena Środa, Jan Śpiewak oraz Jan Rokita.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pmpg-polskie-media-ze-wzrostem-wplywow-i-zysku-prawie-80-proc-z-wprost-i-do-rzeczy ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej