Microsoft rzuca wyzwanie wyszukiwarce Google. "Bing działa lepiej"

Dzięki kampanii promocyjnej "Bing It On" Microsoft chce udowodnić, że wyszukiwarka Bing działa lepiej niż ta od Google.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Microsoft zachęca internautów by wzięli udział w teście na stronie Bing It On. W umieszczonym tam oknie wyszukiwania wpisuje się kolejno pięć różnych haseł. Za każdym razem pojawiają się dwie strony z wynikami, ale uczestnik zabawy nie wie, które pochodzą z Google a które z Bing. Internauta ma wskazać skuteczniejsza wyszukiwarkę lub uznać je za równe sobie. Wyniki można później opublikować w serwisach społecznościowych.

Microsoft twierdzi, że według zleconych przez niego badań aż dwukrotnie więcej osób preferuje wyniki wyszukiwania proponowane przez Bing.

grafika

Akcja Bing It On sięga jednak dalej niż internet. Reklamy wyszukiwarki Microsoftu pojawią się także w amerykańskiej telewizji – począwszy od spotu w przerwie transmisji z MTV Music Awards.

W sierpniu Microsoft zapowiedział nową wersję Bing, która pojawi się jako aplikacja w Windows 8 (więcej na ten temat).

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami