Milka jako sponsor polskich skoczków narciarskich promowana pod hasłem „Sercem z naszymi” (wideo)

Marka słodyczy Milka (należąca do Mondelez Polska) została oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji skoczków narciarskich. Będą to wspierać działania marketingowe pod hasłem „Sercem z naszymi”.

tw / bg
tw / bg
Udostępnij artykuł:
Milka jako sponsor polskich skoczków narciarskich promowana pod hasłem „Sercem z naszymi” (wideo)

Na mocy umowy zawartej z Polskim Związkiem Narciarskim w działaniach marketingowych Milki będą mogły być wykorzystywane wizerunki czołowych polskich skoczków narciarskich. Twarzami Milki zostali Kamil Stoch, Stefan Hula, Maciej Kot, Piotr Żyła i Jakub Wolny. Brakuje wśród nich Dawida Kubackiego, który ma kontrakt z konkurencyjną marką Manner.

- Od niemal 25 lat wspieramy gwiazdy sportów zimowych w ich przygotowaniach oraz treningach do największych międzynarodowych zawodów. Do grona tych wybitnych sportowców w tym roku dołączają skoczkowie polskiej kadry, z którymi łączą nas wspólne wartości - autentyczność, pasja do sportu, wzajemne wsparcie oraz duch zespołu i wiara w zwycięstwo. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, bo w Polsce, kraju mistrzów tej dyscypliny, takich jak Adam Małysz i Kamil Stoch, to partnerstwo ma szczególne znaczenie. Dla nas to znacznie więcej niż sponsoring - jak wszyscy Polacy, jesteśmy przecież co sezon całym sercem z naszymi - podkreśla Janusz Idczak, prezes Mondelez Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lotos-sponsor-generalny-polskiego-zwiazku-narciarskiego-przez-kolejne-cztery-lata,7171199327963265a ##

W ramach współpracy w serwisie Milka.com.pl będą publikowane ekskluzywne materiały o przygotowaniach skoczków polskiej kadry do kolejnych konkursów w Pucharze Świata. Informacja o sponsorowaniu naszej reprezentacji zostanie też umieszczona na opakowaniach mlecznej czekolady Milka, która będzie promowana jako „ulubiona czekolada polskich skoczków”.

Kampania reklamowa pod hasłem „Milka. Sercem z naszymi”, z wizerunkiem naszych czołowych skoczków, zacznie się w najbliższym czasie, będzie realizowane m.in. w telewizji oraz internecie. Pojawi się też promocja w sklepach. - Będziemy wspierać sprzedaż m.in. poprzez materiały POS, każdy konsument na pewno zobaczy Milkę i skoczków. Ponadto planowane są dodatkowe aktywacje z wybranymi klientami - powiedziała Beata Kucejko-Pelka, dyrektor marketingu Milka, Mondelez Polska.

grafika

Ponadto Mondelez Polska w ramach Projektu Wspierania Młodych Skoczków będzie przekazywać dodatkowe środki na szkolenie najmłodszych adeptów skoków narciarskich. Pierwsza edycja akcji rozpocznie się wraz z początkiem zimowego sezonu 2018/2019, a druga wraz z rozpoczęciem sezonu zimowego jesienią przyszłego roku. W pierwszej kolejności producent Milki przekaże klubom dopasowane do potrzeb młodych skoczków kaski narciarskie oraz zapewni im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych. Ponadto sfinansuje szkolenia dla trenerów młodych skoczków.

- Wspólnie dołożymy starań, by rozwijać skrzydła naszym przyszłym mistrzom. Tak, by nie tylko dziś, ale i za 10 czy 20 lat Polskę porywała fala wyjątkowych emocji kibicowania i dumy - zapowiada Janusz Idczak.

Umowa Mondelez z PZN dotyczy rozpoczętego właśnie sezonu 2018/2019. Strony nie podają wartości zawartego kontraktu.

 

Milka jest zaangażowana w sponsoring sportów zimowych od 1995 roku, a skoki narciarskie zaczęła wspierać w 1999 roku - została sponsorem Martina Schmitta. Marka była też dwa razy głównym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni, a w latach 2014-2017 jej ambasadorem marketingowym był Andreas Wellinger.

W rozpoczynającym się właśnie sezonie oprócz naszej reprezentacji skoczków narciarskich Milka sponsoruje sześć narciarek alpejskich.

Sponsorem generalnym PZN jest Grupa Lotos, która kilka dni temu przedłużyła dotychczasową umowę sponsorską ze Związkiem o kolejne cztery lata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat