“Miłość na bogato”, “Randka się opłaca” i “In & out” jesienią w stacji Viva

W jesiennej ramówce kanału Viva Polska znajdzie się nowy serial “Miłość na bogato”, a także kolejne serie programów “Randka się opłaca” oraz “In & out”. Ten ostatni format za Justynę Kozłowską poprowadzi Katarzyna Kępka.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

“Miłość na bogato” będzie połączeniem serialu fabularnego i reality-show. Produkcja opowiadać będzie o grupie młodych, zamożnych ludzi z Warszawy, którzy walczą o odnalezienie miłości i szczęścia w życiu. Serial koncentrować się będzie głównie na perypetiach kobiet. W produkcji wystąpią: Marcela Leszczak, Justyna Banasiak i Gabriel Piotrowski, Janek Bielski, Monika Pietrasińska, Iza Małota, Mateusz Rojek, Sylwia Nowak, Karolina Gilon i Nikodem Świącki, którzy wcielać się będą w postacie bliskie sobie. Emisja “Miłości na bogato” jest planowana w czwartki o 19.30 począwszy od 29 sierpnia br. (więcej na ten temat).

Wcześniej, bo już 23 sierpnia br.. na antenie znajdzie się kolejna seria programu “In & out”, prezentującego relacje z imprez showbiznesowych. Nową gospodynią cyklu zostanie Katarzyna Kępka, która zastąpi Justyną Kozłowską (nie będzie jej na antenie stacji jesienią).

Natomiast od 16 września Viva Polska emitować będzie drugi sezon programu “Randka się opłaca”. W tym formacie dwóch chłopaków i dwie dziewczyny w trakcie czterech krótkich spotkań musi wyciągnąć od drugiej osoby najskrytsze tajemnice i ocenić, czy nada się na materiał na chłopaka/dziewczynę. Dodatkowo w trakcie randek uczestnicy mają do wykonania zadania specjalne. Program poprowadzi ponownie Candy Girl, a jego emisja jest planowana w środy o 19.30.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział stacji Viva Polska w rynku w lipcu br. wyniósł 0,3 proc. (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"