Mindshare broni obsługi mediowej Sanofi

Koncern farmaceutyczny Sanofi, właściciel takich marek, jak Betadine, Telfast, Loxon rozpoczął globalny przetarg na obsługę mediową. Budżetu broni dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Firma zaprosiła do przetargu agencje mediowe ze wszystkich największych grup reklamowych. Obecnie za obsługę mediową Sanofi na wszystkich – poza USA – rynkach na świecie odpowiada agencja mediowa Mindshare należąca do GroupM/WPP. W Ameryce Północnej budżet mediowy koncernu znajduje się w rękach Havas Media.

Mindshare pracuje dla Sanofi od 2017 roku.

W jednej z ostatnich kampanii reklamowych Sanofi promuje preparat na łysienie Loxon.

Większe nakłady na internet

Paul Hudson, dyrektor generalny Sanofi wskazał niedawno, że firma planuje zwiększyć inwestycje w marketing online i ograniczyć komunikację bezpośrednią w następstwie wybuchu koronawirusa. - Marketing cyfrowy zawsze był niedoceniany - powiedział Hudson, zauważając, że zarówno lekarze, jak i firmy farmaceutyczne przywykły do ​​osobistych spotkań.

Około 20 000 osób, czyli ponad 20 proc. personelu Sanofi, pracuje w działach marketingu firmy na całym świecie.

Przed wyborem Mindshare do współpracy obsługą mediową Sanofi zajmował się Zenith (Publicis Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek