„Zadbaj o swój kawałek nieba” w kampanii „Czyste Powietrze - zdrowy wybór!” Ministerstwa Środowiska (wideo)

Ministerstwo Środowiska rozpoczęła kampanię społeczną „Czyste Powietrze - zdrowy wybór!” na rzecz poprawy jakości powietrza. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe WORLD Media, Studio Produkcja i Webair.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Zadbaj o swój kawałek nieba” w kampanii „Czyste Powietrze - zdrowy wybór!” Ministerstwa Środowiska (wideo)

Kampania ma wyjaśniać przyczyny powstawania smogu oraz zachęcać Polaków do podejmowania działań, które służą zmniejszeniu emisji szkodliwych zanieczyszczeń do powietrza. W spotach prezentowane są konkretne działania w tym zakresie, m.in. wybór rodzaju ogrzewania domów oraz codzienne indywidualne zachowania i nawyki.

- Za nieodpowiednią jakość powietrza w naszym kraju odpowiada przede wszystkim ogrzewanie domów jednorodzinnych słabej jakości paliwem w przestarzałych domowych piecach. Dlatego poprzez kampanię zachęcamy Polaków zarówno do wymiany źródeł ciepła na te bardziej ekologiczne, jak i do ocieplenia domów. Przypominamy też, jak uzyskać wsparcie na realizację tych działań z Programu Czyste Powietrze - opisuje minister środowiska Henryk Kowalczyk.

- Dzięki tym działaniom mamy nie tylko szansę oddychać w przyszłości czystszym, zdrowszym powietrzem, ale także na oszczędności w domowym budżecie - dodaje.

 

Akcja jest realizowana od minionego piątku pod hasłem „Zadbaj o swój kawałek nieba”. Obejmuje spoty w trzech stacjach telewizyjnych, spoty i audycje radiowe dla dzieci oraz serwis internetowy KampaniaCzystePowietrze.pl.

Kampania w mediach zewnętrznych potrwa cztery tygodnie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe WORLD Media, Studio Produkcja i Webair, które pozyskały to zlecenie w przetargu Ministerstwa Środowiska.

Budżet akcji wynosi 1,25 mln zł. Została ona sfinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję