Ministerstwo Środowiska z dziećmi promuje właściwe postępowanie ze śmieciami (wideo)

Rusza kampania Ministerstwa Środowiska zachęcająca do właściwego postępowania ze śmieciami. Akcję, prowadzoną w telewizji i radiu, przygotowały agencja Instytut Rozwoju Reklamy i dom mediowy Effective Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii rozpoczętej właśnie przez Ministerstwo Środowiska jest zachęcenie odbiorców do właściwego postępowania ze śmieciami powstającymi w gospodarstwach domowych. Ponadto akcja informuje o nowych zasadach gospodarowania odpadami komunalnymi w gminach, które zaczną obowiązywać od lipca przyszłego roku. Zgodnie z nimi mieszkańcy nie będą podpisywać umów na odbiór śmieci, tylko firma wybrana przez daną gminę zapewni odbiór i właściwe zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych.

Kampania jest skierowana do mieszkańców wsi i małych miast (do 50 tys. mieszkańców), o wykształceniu średnim i poniżej. W spotach o tym, co należy robić ze śmieciami, opowiadają dzieci.

Akcja jest prowadzona w telewizji (spoty 30-, 15- i 5-sekundowe w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, stacjach tematycznych TVP, Polsatu, TVN i Atmediów; działania idea placement w programach „Pytanie na śniadanie”, „Kawa czy herbata”, „Kocham Cię Polsko”, „Familiada” i serialu „Pierwsza miłość”), a 20 sierpnia rozpocznie się w radiu (RMF FM, Radio ZET, Jedynka, Trójka, stacje regionalne Polskiego Radia, kilkadziesiąt innych stacji lokalnych i sieciach radiowe, m.in. Eska i RMF Maxxx). Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy października - przygotowała agencja Instytut Rozwoju Reklamy, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"