Mirosław Skotarczyk szefem strategii Communication Unlimited

Mirosław Skotarczyk objął funkcję szefa strategii w agencji reklamowej Communication Unlimited. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Stratosfera Added Value, OneTable Strategy, Spark Strategy i Grupa A5.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mirosław Skotarczyk szefem strategii Communication Unlimited
Mirosław Skotarczyk

W Communication Unlimited Mirosław Skotarczyk będzie odpowiadał za nadzór i opracowywanie strategii marek oraz wsparcie strategiczne w kampaniach zintegrowanego marketingu w ramach obsługi klientów agencji.

Poprzednio przez pewien czas na tym stanowisku był wakat, a wcześniej zajmował je Maciej Żakowski, który obecnie prowadzi własną działalność.

Mirosław Skotarczyk poprzednio pracował jako strateg i partner w firmie doradztwa marketingowego OneTable Strategy. Wcześniej przez ponad 10 lat pełnił podobną funkcję w agencji Stratosfera Added Value.

Pracował przy przygotowywaniu strategii marek konsumenckich i korporacyjnych m.in. takich jak Luxmed, Proste Historie, Kujawski, Pudliszki, PGE, Aegon i Bakoma. Z branżą konsultingową i marketingową jest związany od ponad 15 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana