Mixx Awards Europe: 16 nominacji dla projektów z Polski

Polskie agencje zdobyły 16 nominacji w konkursie Mixx Awards Europe 2019. Cztery wyróżnienia otrzymały Mindshare Polska i agencja Gong, trzy Mosqi.to, po dwie - Mindshare Polska i Initiative. Pojedyncze nominacje otrzymały Xaxis, PromoTraffic i Ringier Axel Springer Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mixx Awards Europe: 16 nominacji dla projektów z Polski

Agencję Gong doceniono w kategoriach brand advertising oraz video advertising za kampanię #Weekending dla ING Banku Śląskiego. Za akcję "Funbot" dla Tymbarku (Maspex) agencja dostała nominację w kategorii branded content oraz virtual and augmented reality. Współzgłaszającym przy tej kampanii był dom mediowy Mindshare Polska.

Mosqi.to została nominowana za projekt "Leonardo z Łodzi" w kategoriach social media i campaign effectivness. W kategorii search advertising agencję wyróżniono nominacją za działania dla ING Banku Śląskiego.

Dom mediowy Initiative wyróżniono za kampanię dla marki Orange Finanse, w kategoriach direct response/lead generation campaign oraz effective use of data.

W kategorii effective use of data dom mediowy Mindshare Polska dostał nominację za projekt dla marki Castorama. Z kolei w kategorii social media firmę wyróżniono za kampanię AXE "What's your magic?".

Agencję Xaxis nominowano w kategorii campaign effectivness za projekt "Castorama inspiruje". W tej samej kategorii nominację otrzymała krakowska agencja PromoTraffic za działania dla platformy SneakerStudio’s.

Ringier Axel Springer Polska za projekt dla marki Okocim "18:35. Czas Na Zasady" nominowano w kategorii branded content.

Prace w ramach Mixx Awards Europe oceniane są w 13 kategoriach: brand advertising, branded content, campaign effectivness, direct response/lead generation campaign, effective use of data, integrated advertising, native advertising, programmatic advertising, responsive display advertising, search advertising, social media, video advertising, virtual and augmented reality.

Przewodniczącą jury w tegorocznej edycji konkursu jest Anna Lubowska, wieloletnia prezes GroupM Polska, obecnie niezależna doradczyni ds. mediów i marketingu.

Na shortliście konkursu  IAB Europe Research Awards w kategorii Consumer Attitudes and Behaviour znalazł się projekt Kantar Polska, za kampanię "Gen Zet".

Zwycięzców poznamy 4 czerwca na konferencji w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej