Mlekpol na dłużej z Molecular Creative oraz Media Direction OMD

Ruszyła nowa kampania reklamowa serków Łaciatych. Za kreację odpowiada agencja Molecular Creative, z którą Mlekpol przedłużył współpracę do końca roku. Przedłużenie umowy dotyczy również współpracy mediowej z agencją Media Direction OMD.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Mlekpol na dłużej z Molecular Creative oraz Media Direction OMD

Motyw przewodni kampanii „Na każdą okazję” pozostaje ten sam – charakterystyczne krowie łaty symbolizujące markę Łaciate. W nowej odsłonie zyskają jednak odświeżoną, zróżnicowaną kolorystykę, która dodaje komunikacji nowoczesnego wyrazu. Łaty pojawią się zarówno w spotach reklamowych, jak i materiałach graficznych, podkreślając naturalność i wysoką jakość produktów.

– Dotychczasowe działania przyniosły bardzo dobre rezultaty, dlatego zdecydowaliśmy się kontynuować współpracę z agencją Molecular Creative i Media Direction OMD. Platforma kreatywna skutecznie buduje rozpoznawalność marki, także wśród młodszych konsumentów. W nowej odsłonie kampanii chcemy jeszcze mocniej wykorzystać ten potencjał, aby utrzymać silną pozycję marki Łaciate na rynku – komentuje dyrektor marketingu Dorota Grabowska. Za całość realizacji kampanii odpowiada Katarzyna Skrodzka, brand manager marki Łaciate.

Kampanie zostały zaplanowane w okresie kwiecień – połowa czerwca oraz połowa listopada – grudzień (telewizja, digital, OOH), natomiast w pozostałym okresie będzie stałe wsparcie digitalowe. W kampanii postawiony zostanie mocniejszy nacisk wokół obszaru retail media, które stanowią coraz ważniejszy element w planowaniu mediów. 

Ponadto, przekaz komunikacyjny zostanie wzmocniony działaniami niestandardowymi, koordynowanymi przez Drum Polska. Strategię mediową kampanii opracowała agencja Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie