Młodzi bogowie z dziećmi reklamują ubezpieczenia w Prudentialu (wideo)

Zaczęła się kolejna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Prudential Polska z przymrużeniem oka pokazująca ludzi jako młodych bogów. Akcję przygotowały firmy marketingowe BBDO Warszawa, Papaya Films i SMG Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Młodzi bogowie z dziećmi reklamują ubezpieczenia w Prudentialu (wideo)

W kampanii promowane jest ubezpieczenie na życie dziecka z jednoczesnym długoterminowym planem oszczędzania na jego przyszłość. - Prudential chce w lekki i zabawny, ale jednocześnie dający do myślenia sposób pokazać, że czas płynie szybciej, niż myślimy. Niby wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę, ale raczej niewiele robimy. Chcemy przekonać rodziców, że małym, comiesięcznym wysiłkiem finansowym mogą zabezpieczyć dobry start swojego dziecka w przyszłości i realizację jego najpilniejszych celów - opisuje przekaz reklam Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential Polska.

Pierwsza kampania ubezpieczyciela, w której jego potencjalni klienci zostali pokazani jako młodzi bogowie, była prowadzona jesienią ub.r.

 

Nowa akcja reklamowa jest realizowana w telewizji (kanały główne i tematyczne), kinach, internecie (m.in. reklamy display, wideo i performance, aktywności na facebookowym fanpage’u Prudentialu) oraz prasie.

Kreacją kampanii zajęła się agencja BBDO Warszawa, spoty (wyreżyserowane przez Sebastiana Pańczyka) wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a grafiki ilustrująe mity o młodych bogach przygotował Paweł Jońca. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami