Młodzi użytkownicy napędzają wzrost wideo online

W ciągu ostatniego roku po raz kolejny zaobserwowano rozwój podwzględem oglądania klipów wideo w sieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

Stało się tak głównie dzięki trwałemu wzrostowi liczbysubskrybentów szerokopasmowego dostępu do sieci oraz rosnącejliczbie opcji oglądania wideo online - informuje serwis MarketingCharts, powołując się na badanie firmy Leichtman ResearchGroup.

31 procent ogółu dorosłych internautów z USA ogląda wideo onlineco najmniej raz w tygodniu, w porównaniu do 25 procent przedrokiem. 10 procent ogląda też klipy wideo w sieci każdego dnia.Wzrost pod względem korzystania z wideo online zaobserwowano jednakprzede wszystkim w przypadku młodszych respondentów.

W porównaniu z ubiegłym rokiem odsetek badanych w wieku od 18 do34 lat oglądających wideo online co najmniej raz w tygodniuzwiększył się z 28 do 42 procent. Tymczasem w przypadku osób wwieku co najmniej 35 lat wskaźnik ten wzrósł jedynie z 13 do 15procent.

Z badania Leichtman Research Group wynika również, że 9 procentbadanych oglądających filmiki wideo w internecie zdecydowaniezgadza się ze stwierdzeniem, iż obecnie rzadziej oglądajątelewizję. Również 9 procent przyznało, że ostatni odcinek programutelewizyjnego obejrzało tydzień wcześniej w sieci.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski