Młodzież nie boi się kryzysu

Na przełomie stycznia i lutego MTV Networks Internationalprzeprowadziło coroczne badania wśród młodzieży. Tym razemdotyczyły one światowego kryzysu gospodarczego i jego wpływu namłodych ludzi.

gk
gk
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z badań opublikowanych przez Viacom Brand SolutionsInternational (dział reklamy i sprzedaży MTV NI) europejskamłodzież, mimo kryzysu gospodarczego patrzy w przyszłość zoptymizmem. Najbardziej świadomi kryzysu są Brytyjczycy, z którychaż 96 procent mówi, że jest go świadoma, a 76, że o nim czyta.Większość młodych Brytyjczyków w odróżnieniu od innych narodowościobawia się o swoją sytuację finansową (64%) oraz odczuwa mniejsząilość posiadanych pieniędzy w porównaniu z rokiem poprzednim(51%).

Badanie poruszało również kwestię priorytetów konsumenckich. Dlaosób w grupie wiekowej 15-24 lata najważniejsze są ubrania, moda iwspólne wyjścia z przyjaciółmi. Grupa badanych w przedziale 25-34lata najwięcej pieniędzy wydaje na wycieczki i wyjazdy wakacyjne. Wtym aspekcie brylują Włosi, wśród których aż dla 64 procentnajistotniejsze są wyjazdy wakacyjne. Młodzi Niemcy swoje funduszenajchętniej wydają na muzykę, z kolei Brytyjczycy na kupnoDVD.

MTV Networks International swoje badania przeprowadza corocznie.W przeszłości porównywano style życia młodzieży między wschodem azachodem, preferencje programowe, nowinki technologiczne i ichwpływ na życie młodego człowieka oraz przynależność do środowisk ipostrzeganie otoczenia i krajów, w jakich mieszkają. Tegorocznysondaż został przeprowadzony na grupie 686 respondentów w wieku15-34 lat.

gk
Autor artykułu:
gk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję