„Mnie też się to zdarza!” - Małgorzata Socha reklamuje Sunbites

Rusza kampania reklamowa przekąsek Sunbites (produkowanych przez Frito-Lay Poland) z udziałem aktorki Małgorzaty Sochy. Akcję przygotowały firmy BBDO Warszawa i Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Mnie też się to zdarza!” - Małgorzata Socha reklamuje Sunbites
Małgorzata Socha w reklamie Sunbites

Kampania przekąsek Sunbites z udziałem Małgorzaty Sochy ruszy w tym tygodniu. Będzie prowadzona m.in. w telewizji, prasie i internecie. W reklamach aktorka deklaruje: „Mnie też się to zdarza!”, mając na myśli podjadanie między posiłkami. Grupą docelową działań są głównie kobiety.

O tym, że Małgorzata Socha będzie reklamować Sunbites, portal Wirtualnemedia.pl poinformował już w styczniu br. - Jest to wyjątkowo aktywna osoba, która świetnie godzi wiele obowiązków życiowych, jest jednocześnie bardzo lubiana i ceniona przez polskie konsumentki jako aktorka, ikona stylu i mody - uzasadniła nam Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę w PepsiCo (do którego należy Frito-Lay Poland).

Kreację kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

grafika

W ub.r. Małgorzata Socha reklamowała Play (obejrzyj ten spot) oraz zaczęła współpracę z Avon Sensuelle (zobacz szczegóły), a wcześniej promowała m.in. Rexonę i pismo „Flesz”.

Magazyn „Forbes” w ub.r. wycenił wartość marketingową Sochy na 321 tys. zł, co dało jej 64. miejsce w rankingu najcenniejszych pod tym względem polskich gwiazd (zobacz całe zestawienie).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję