MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005

17 maja 2005 w Warszawie w hotelu Kyriad Prestige, po raz pierwszy w Polsce odbędą się warsztaty dotyczące marketingu mobilnego

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Zaprezentowane zostaną praktyczne aspekty komunikacji prowadzonych z wykorzystaniem bezprzewodowych urządzeń komunikacyjnych do celów marketingowych. Głównym organizatorem wydarzenia jest MobiJOY! Mobile Marketing - wiodąca na rynku agencja mobile marketingowa.

Warsztaty MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005 przeznaczone są dla profesjonalistów z zakresu marketingu, reklamy i sprzedaży, a ich przedmiotem będzie szeroka, praktyczna prezentacja możliwości mobile marketingu w Polsce i na świecie. W praktyce dotyczy to przede wszystkim telefonów komórkowych, ale także wielofunkcyjnych komunikatorów, urządzeń klasy PDA i wielu im podobnych. Moderatorami warsztatów będą teoretycy i praktycy marketingu mobilnego: Piotr Długiewicz - prezes MobiJOY!, Jarosław Przybyła - dyrektor operacyjny MobiJOY! i Michał Kulka -  Head of Strategy w MobiJOY!. Warsztaty składać się będą z trzech sesji tematycznych: 1)Mobilny Świat, 2)Marketing nowych możliwości, 3)Panel Praktyki.

Celem pierwszej sesji będzie wprowadzenie uczestników w realia komunikacji mobilnej w Polsce i na świecie. Zaprezentowane zostaną przykłady wykorzystania telefonu komórkowego oraz to czego można się po nim spodziewać w perspektywie najbliższego roku. Dokonana zostanie szczegółowa analiza statystyczna użytkowników telefonii komórkowej, w zakresie niezbędnym do doboru i planowania działań marketingowych.

W trakcie sesji drugiej przedstawiona zostanie usystematyzowana i podporządkowana praktyce wiedza na temat wykorzystania komunikacji mobilnej do celów marketingowych. Pokazane zostaną obszary zastosowań mobile marketingu, zalety i wady jego stosowania przez porównanie z innymi mediami interaktywnymi. Poruszone będą aspekty i problemy ograniczeń prawnych i branżowych związanych ze stosowaniem mobile marketingu.

Trzecia sesja poświęcona będzie analizie dotychczasowych dokonań mobile marketingu w Polsce i na świecie. Przez pryzmat wybranych case'ów, uczestnicy zachęceni zostaną do zadawania pytań i podjęcia otwartej dyskusji na temat mobile marketingu i jego perspektyw.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"