„Moda testowana na ludziach” hasłem promocyjnym marki Answear

Wystartowała kampania wizerunkowa sklepu internetowego Answear.com. Za jej przygotowanie odpowiadają Isobar Poland Group, Warsaw Creatives oraz Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Moda testowana na ludziach” hasłem promocyjnym marki Answear

Jesienna kampania Answear prowadzona jest na terenie Polski oraz krajów Europy Wschodniej. Oparta jest na nowej strategii „We are the Answear”, która w dużej mierze opierać się będzie na budowaniu społeczności osób ceniących sobie dowolność i odwagę w kreowaniu własnego wizerunku. W jesiennej odsłonie, działania są prowadzone pod hasłem „Moda testowana na ludziach”.

- Eksperymentowanie z modą dla każdego przybiera inną postać, a to, co nas ogranicza, to tylko nasza wyobraźnia. Chcemy być częścią tych codziennych testów - mówi Joanna Kosman, kierownik marketingu Answear.

Działanie reklamowe obejmują telewizję, w tym główne stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne, a także największe portale informacyjne, serwisy internetowe i portale video (w tym VOD oraz YouTube) oraz serwisy społecznościowe. Kampania prowadzona będzie również na Ukrainie, Słowacji, Czechach, Węgrzech oraz Rumunii, gdzie start działań reklamowych przewidziany jest na pierwszą połowę października.

 

Strategię oraz kreację spotu przygotowała agencja Isobar Poland Group, działająca w ramach Dentsu Aegis Network Polska. Za produkcję odpowiada Warsaw Creatives, a za zakup mediów – Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"