Modelki plus size z agencji Onmove w ciałopozytywnej kampanii społecznej

Pod hasłem „Pomyśl zanim powiesz” ruszyła kampania społeczna zwracająca uwagę na hejt, z jakim spotykają się grubsze osoby w społeczeństwie. W akcji biorą udział modelki plus size zrzeszone w agencji Onmove.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Projekt "Pomyśl zanim powiesz" powstał, by zwrócić uwagę społeczną na to, jak budujemy wypowiedzi kierowane do innych. Wiele osób może nawet nie zdawać sobie sprawy z tego, że ich słowa nieumyślnie mogą ranić.

Przesłanie kampanii dotyczy tolerancji, szacunku i akceptacji wszystkich ciał - niezależnie od ich rozmiaru, kształtu i ogólnego wyglądu. Pomysłodawczyni akcji, Sara Czarna, założycielka agencji modelingowej Onmove, podkreśla że na samoakceptację oddziałuje to, co ludzie słyszą na temat swojego wyglądu od innych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/h-m-stawia-na-naturalnosc-w-kampanii-kostiumow-kapielowych ##

- Widziałam wiele kampanii, w których mówi się o szacunku i miłości, ale zabrakło mi w nich jednego, bardzo ważnego założenia. Możesz kochać, możesz szanować, możesz mieć dobre intencje. Ale jeżeli czyny nie są dobrze przemyślane, z tych intencji nie wynika nic. Tak samo jest ze słowami. Jeśli nie określi się co i po co tak naprawdę chce się powiedzieć, czasami mówi się tylko po to aby usłyszeć swój głos. Na co dzień moim głównym pytaniem do ludzi jest: „Jaki był cel Twojej wypowiedzi?” – pojawia się ono najczęściej przy niepotrzebnych wg mnie komentarzach typu: „oj za bardzo schudłaś; chyba Ci się przytyło; nie pasuje Ci ta bluzka, kolor włosów, oczu, rzęsy...” - mówi Sara Czarna.

 

grafika

 

W ramach kampanii "Pomyśl zanim powiesz" powstał film i sesja zdjęciowa autorstwa Bartłomieja Suchonia.

W akcji wzięły udział Sandra Kpodonou, Sara Alexandre, Joanna Cesarz, Kasia Bochenkiewicz, Aleksandra Wilk, Julia Chachulska, Magdalena Grzeszc oraz Sara Czarna.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały