„Mój pierwszy raz” zachęca młodych do wyborów (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania zachęcająca młodych Polaków do udziału w wyborach. Akcję na zlecenie Instytutu Spraw Publicznych przygotowała agencja Young & Rubicam.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii promującej wśród młodych Polaków udział w wyborach wykorzystywany jest spot wyreżyserowany przez Wojciecha Smarzowskiego. Filmik w zabawny sposób – w formie reportażowych ujęć – prezentuje reakcję rodziny i najbliższego otoczenia pary młodych ludzi, którzy zdecydowali się na swój „pierwszy raz”. Dopiero w finale spotu widzowie są informowani wprost, że chodzi o głosowanie po raz pierwszy po uzyskaniu pełnoletniości.

W ramach kampanii spot jest emitowany w telewizji (TVN, TVN24, TVN Warszawa, TVN Style i TVN Turbo) oraz dostępny w internecie (m.in. YouTube, Facebook, MySpace, Twitter, Blip). Kampanię na zlecenie Instytutu Spraw Publicznych non-profitowo przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu